راهکاری افزایش قد با ورزش به همراه تصویر

افزایش قد با ورزش بعد بلوغ

داشتن قد بلند و پوست زیبا و تناسب اندام آرزوی بیشتر انسان ها می باشد و در این مطلب میخواهیم به راهکارهای مناسب برای افزایش قد بعد از رشد طبیعی آن بپردازیم.

رشد قد از بدو تولد تا سن ۱۸ سالگی ادامه دارد و البته این سن به عنوان سن قطعی افزایش قد ننمی باشد و ممکن است تا ۲۰ سالگی هم این رشد ادامه پیدا کند.

بعضی از افراد در جامعه از میزان قد خود رضایت ندارند و به دنبال راهکارهایی هستند تا بعد از توقف رشد طبیعی قد،  بین  5 تا ۱۵ سانتیمتر بر قد خود بیفزایند.

سایت طلنوش به شما بهترین روش های افزایش قد را آموزش خواهد داد و شما میتوانید با اجرای همین چند راهکار ساده تا حد قابل چشمگیری بر قد خود بیفزائید.

استفاده از ورزش برای رشد قد ضمن اینکه سلامتی شما را تضمین میکند، موجب میشود تا بدون عوارض جانبی قد خودتان را افزایش بدهید، که در ادامه چند ورزش ساده را برای افزایش قد به شما یاد خواهیم داد.

افزایش قد با جهش و پرش

در ابتدا این نکته را باید خدمت شما دوستان عزیزعرض کنم که استخوان ها برای رشد نیاز به یک محرک دارند که جهش و پرش کردن موجب تحرک در ماهیچه ها و افزایش خونرسانی به آنها میشود و خون ببشتر در ماهیچه ها موجب فشار بر استخوان ها و تحرک آن میگردد و در نتیجه با تمرینات روزانه ۱۵ دقیقه جهش و پرش و تداوم آن میتوانید قد بلند تر شوید.

افزایش قد با ورزش کردن

آویزان ماندن و افزایش ترشح هورمون رشد

برای آویزان ماندن کافی هست تا یک میله ثابت پیدا کنید و با دستانتان میله را بگیرید و تا حدی که برایتان امکان دارد چند ثانیه ای آویزان بمانید.همانطور که میدانید ارتفاع میله از سطح زمین باید طوری باشد که هنگام آویزان شدن ، پاهایتان حداقل ۲۰ سانتیمتر از زمین فاصله داشته باشد.

آویزان ماندن کمک میکند تا وزن نیم تنه پائین بدن شما به ستون فقراتتان فشار وارد کرده ، و این فشار و کشش به ستون فقرات شکاف بین مهره ها را کم کرده که در نتیجه نخاع مایعات بیشتری در خود نگهداری میکند و قد شما رشد خواهد کرد.

حرکات ورزشی افزایش قد

شنا کردن

شنا کردن یک راهکار افزایش قد با ورزش می باشد، شما میتوانید با تمرینات منظم شنا به نتیجه دلخواه خود برسید، این ورزش به کش آمدن ستون فقرات و افزایش ترشح هرومون رشد کمک بسیار زیادی میکند.

البته جالب است که بدانید شنا کردن همانند یک دمنوش آرامبخش به آرامش و کاهش استرس شما نیز کمک بسیار فراوانی میکند.

انجام تمرینات کششی

انجام تمرینات کشی از جمله، کشش مار کبری و ورزش کششی پهلو و لمس پاها ورزش های کششی مناسب افزایش قد هستند و انجام روزانه ۱۰ الی ۱۵ دقیقه از این ورزش ها به شما توصیه میشه.

حرکات کششی برای افزایش قد بعد از بلوغ

انجام یوگا و مدیتشین

ورزش های یوگا و مدیتیشن علاوه بر تاثیراتی که بر روی قد شما میگذارند، موجب میشوند تا شما انرژی بیشتری دریافت کنید و کارهای خود را در طول روز با انرژی و انگیزه بیشتری انجام دهید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*