روش های رسیدن به لاغری سریع

بهترین روش لاغری در خانه

نوشیدن آب

شما میتوانید برای لاغری سریع روزی ۷ تا ۱۰ لیوان آب بنوشید و این کارباعث میشود که شما احساس سیری کیند و کمتر به دنبال  خوردن غذا میروید.خیلی از افراد فقط از روی بی حوصلگی و هوس و عادت های اشتباه به سراغ خوردن غذا میروند و نه از روی احساس گرسنگی.

اما اگر برایتان خوردن این تعداد لیوان اب در طول روز زیاد هست نمیخواهد به خودتان فشار بیاورید و فقط کافی هست تا فقط بدنتان را هیدراته نگه دارید.

برای هیدارته نگه داشتن بدن کافی هست تا حدود ۳۰ دقیقه قبل از وعده غذایی آب بخورید و ضمنا تحقیقات نشان داده است که بعد از سه ماه افرادی که قبل از غذا آب خورده اند نسبت به دیگر افراد حدود یک و نیم کیلو گرم وزن بیشتر کم کرده اند.

لاغری سریع با نوشیدن اب
لاغری با آب

دفترچه یاداداشت یا اپلیکشن جهت یاداشت برداری

دفترچه یادداشت هم یکی دیگر راههای کاهش وزن و لاغری سریع می باشد، اما شاید سوال شما این باشد که این دفترچه یاداشت چه کمکی به لاغری آسان میکند؟

 در جواب باید بگویم که تحقیقات نشان داده است که افرادی که دارای دفترچه یادداشت برای ثبت مواقعی که وعده ها و غذاهای  که بدون دقت خورده اند را نوشته اند تا فراموش نکنند دوبرابر کاهش وزن نسبت به دیگر افراد داشته و کمک فروانی به کاهش وزن خود کرده اند.

لاغری سریع
کاهش وزن سریع

وعده های غذایی رو کاهش دهید.

ایا تا کنون به مقدار کالری روی بسته های غذایی دقت کرده اید؟ به عنوان نمونه به جای خوردن یک کاسه بستنی به همراه چند توت، یک کاسه توت به همراه یک قاشق پر بستنی میل کنید.

 یک کاسه بستنی معمولا ۲۵۰ کالری دارد و مواد مغذی آن کمتر است اما یک کاسه توت ۸۰ کالری است و منبعی بسیارخوب از فیبر و ویتامین C می باشد.

ورزش ترکیبی با شدت بالا را انجام دهید.

اضافه کردن ۳۰ ( سی )  دقیقه ورزش هوازی سه مرتبه در هفته به چربی و کالری سوزی شما کمک بسیار زیادی می کند، البته  میتوانید ورزش های قدرتی با شدت بالا یا HIIT را هم در برنامه کاری خود داشته باشید.

 در ورزش HIIT  برای مدت کوتاهی به بدن فشار می آید و با شدت بالا ورزش کرده  و بعد ازآن کمی ریکاوری میکنید و اگر تازه شروع کرده اید (تازه کار)  ۱۰ تا ۱۵ ثانیه با سرعت بسیار بالا بدوید و بعد از آن ۳۰ ثانیه به خودتان استراحت دهید تا ریکاوری شوید.

کاهش وزن سریع با ورزش
ورزش کردن و لاغر شدن

البته به جای دویدن با سرعت بالا میتوانید ورزشی کنید که ضربان قلب شما را افزایش میدهد و به مرور زمان که قویتر می شوید مدت زمان دویدن را افزایش و مدت ریکاوری را کم کنید.

در واقع  ۱۵ دقیقه ورزش HIIT با ۳۰ دقیقه ورزش هوازی از نظر کالری سوزی برابری می کند، ورزشهای هوازی شامل رکاب زدن، دویدن، شنا کردن، پیاده‌روی، کلاس‌های ورزشی هوازی، اسکی‌ صحرایی و کیک ‌بوکسینگ  می باشد.

استفاده از دمنوش های لاغری

دمنوش های گیاهی نیز یک راهکار برای رسیدن به لاغری سریع می باشند، و با توجه به اینکه کاملا گیاهی هستند، بدون عارضه بوده و شما با نوشیدن آنها میتوانید کاهش وزن سریع وزن و کاهش سایز بسیار چشمگیری رو تجربه کنید.

لیستی از دمنوش های لاغری در پکیج های کاهش نیوشا می باشند که تاثیراتی بسیار خوب در رسیدن شما به وزن ایده آلتان دارند.

دیدگاه‌ها ۰

*
*